Poniżej odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

 

PRODUKTY

Jak przygotowywane są słodkie bukiety?
Każdy z naszych bukietów przygotowywany jest zaraz po złożeniu zamówienia. Pamiętajcie, że nasze produkty wykonywane są ręcznie i podobnie jak w przypadku tradycyjnych kwiatów produkt może nieznacznie różnić się od wzoru prezentowanego na karcie produktu. Różnice te nie dotyczą ilości wykorzystanych słodyczy czy też kolorystyki, a jedynie ułożenia poszczególnych elementów. Dzięki temu otrzymujesz produkt, który jest przygotowany specjalnie dla Ciebie.

 

Czy słodkie bukiety są jadalne?

Oczywiście, że tak! Każdy bukiet przygotowywany jest dopiero po złożeniu zamówienia, aby zachować świeżość wykorzystanych produktów spożywczych. Ponadto, nie naruszamy oryginalnego opakowania jednostkowych słodyczy (nie nabijamy ich na patyczki). Do każdego zakupionego produktu dołączana jest karta informacyjna z listą wykorzystanych produktów spożywczych, składem oraz datą przydatności do spożycia.

 

Jak dodać bilecik z życzeniami do mojego bukietu?

Aby dodać bilecik z życzeniami, wystarczy wpisać życzenia w specjalnym polu dostępnym na karcie produktu przed dodaniem go do koszyka.

 

Chcę otrzymać pusty bilecik i samodzielnie wpisać życzenia, co zrobić?
Pozostaw pole na życzenia puste, a my dodamy czysty bilecik do własnoręcznego wpisania życzeń. W treści bileciku popełniłem błąd, jak go poprawić?
Napisz do nas na biuro@forgetflowers.pl lub zadzwoń pod numer +48 516-836-516.

 

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

 

Ile wynosi czas realizacji zamówienia?
Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi od 24 do 48 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji w przypadku płatności za pobraniem oraz odbioru osobistego. Klient otrzymuje informację potwierdzającą przyjęcie zamówienia do realizacji na adres mailowy. Zawsze staramy się aby czas realizacji był możliwie najkrótszy. Wysyłka zamówionych produktów następuje przeważnie w przeciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Zamówienia realizowane są w dni robocze od godziny 9 do 16.

 

Po złożeniu zamówienia nie dostałem/am maila potwierdzającego dokonania zakupu?

Wiadomość potwierdzająca dokonanie zakupu wysyłana jest automatycznie po złożeniu zamówienia. W pierwszej kolejności proponujemy sprawdzić folder SPAM w Twojej skrzynce pocztowej. Inną przyczyną może być niepoprawnie wpisany adres e-mail w formularzu zamówienia, w tym przypadku prosimy o kontakt na adres: biuro@forgetflowers.pl lub telefonicznie +48 516-836-516.

 

W jaki sposób można się kontaktować z Forget Flowers?

Możesz napisać do nas na biuro@forgetflowers.pl lub zadzwonić na numer +48 516-836- 516. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 16.

 

Czy do zamówienia dołączany jest dowód zakupu?

Standardowo do zamówienia dołączany jest paragon. Jeśli bukiet wysyłany jest bezpośrednio do obdarowanego to dowód zakupu (faktura VAT) wysyłana jest na adres email zamawiającego.

 

Jak skorzystać z kodów rabatowych?

Kod rabatowy wpisz podczas składania zamówienia. Po wpisaniu poprawnego kodu wystarczy zaktualizować wartość koszyka.

 

DOSTAWA

 

Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy na terenie Polski wynosi:

Kurier DPD – 15,06 zł

Kurier DPD pobranie – 19,56 zł

 

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak, możliwy jest odbiór osobisty od poniedziałku do piątku w godzinach od 9-16, pod adresem: ul. Siemianowicka 73, 41-902 Bytom, po otrzymaniu wiadomości e-mail że zamówienie jest już gotowe.

 

W jaki sposób zabezpieczacie produkty?

Każdy produkt zabezpieczony jest folią celofanową oraz folią bąbelkową. Następnie zostaje zapakowany w karton dobrany do wielkości bukietu, zamknięty i zabezpieczony szeroką taśmą. Dodatkowo paczka z zewnątrz oklejona jest ostrzeżeniami: „Góra/dół” i „Ostrożnie!”.

 

Czy adres dostawy może różnic się od adresu zamawiającego?

Tak. Należy pamiętać jednak że w przypadku wybrania metody płatności za pobraniem to odbiorca przesyłki będzie musiał za nią zapłacić.

 

PŁATNOŚCI

 

Jakie są możliwe metody płatności?

W naszym sklepie dostępne są następujące formy płatności:

1. Płatność gotówką- za pobraniem lub przy odbiorze osobistym.

2. Kartą płatniczą lub szybkim przelewem – płatności realizowane przez serwis Przelewy24.

3. Tradycyjnym przelewem bankowym na nasze konto 50 1050 1230 1000 0092 3582 7608 (ING Bank Śląski). W tym przypadku, w tytule przelewu wpisz numer zamówienia.

 

Czy płatność on-line jest bezpieczna?

Tak, płatności on-line realizujemy przy współpracy z serwisem Przelewy24, który zabezpieczony jest certyfikatem SSL EV.

 

Na jaki numer rachunku bankowego dokonać płatności i co wpisać w tytule przelewu?

W tytule przelewu prosimy o wpisanie numeru zamówienia. W polu Dane i adres odbiorcy prosimy o wpisanie: Forget Flowers Karolina Beczek, ul Siemianowicka 73, 41-902 Bytom. Nasz numer rachunku bankowego to: 50 1050 1230 1000 0092 3582 7608 (ING Bank Śląski)

 

Płatność za pomocą serwisu Przelewy24 nie powiodła się, co zrobić?

W przypadku nieudanej próby płatności poprzez serwis Przelewy24, dokonaj płatności na nasz rachunek firmowy: 50 1050 1230 1000 0092 3582 7608 (ING Bank Śląski). W tytule przelewu wpisz numer zamówienia.

 

ZWROTY

 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Produkty można zwrócić w przeciągu 14 dni od momentu ich otrzymania. Nie jest możliwe zwrócenie produktu niekompletnego. Aby dokonać zwrotu należy przesłać oświadczenie odstąpienia od umowy wraz z zwracanymi produktami na adres: Forget Flowers Karolina Beczek, ul. Siemianowicka 73, 41-902 Bytom.